1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

urmangarinGaliza - Nós-UP - A Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular de Vigo quer denunciar o esbanjamento de dinheiro público num evento desportivo que promociona o desporto mercantil e a exaltaçom do monarca Dom Juan Carlos de Bourbom.


O vindouro 21 e 22 de dezembro celebrara-se na cidade de Vigo a final da copa do rei de handebol.

Tal e como reconheceu o gerente da copa Asobal, Jordi Pallares, a realizaçom desta fase final na cidade provocará um gasto de 50.000 euros nas arcas públicas.

A demagogia do alcaide de Vigo, Abel Caballero, também no uso do dinheiro público, nom tem precedentes. Vueling, Vitrasa, Aqualia, Vuelta a España, Liga Asobal som empresas que se estam lucrando a costa do povo trabalhador viguês.

Vigo conta com quase 40.000 desempregad@s, quase 500 familias despejadas polos bancos no que vai de ano, com um de cada quatro vigueses abaixo do limiar da pobreza... e o alcaide nom investe nem um só euro em políticas sociais.

Nom fai sentido continuar a gastar em dotaçons absurdas quando continuamos sem albergue para as pessoas sem teito, sem comedores sociais, sem centros de acolhimento para menores e mulheres vítimas do terrorismo machista.

Da Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular de Vigo exigimos a imediata cancelaçom do contrato com a Copa Asobal, e a utilizaçom de esse dinheiro em políticas sociais para combater os graves efeitos que a crise capitalista esta provocando sobre a povo trabalhador.

Mais umha vez, fazemos um apelo à classe obreira e conjunto de setores populares a continuar na luitar em defesa dos nossos direitos e conquistas que o capital nos está arrebatando.

Foto: Nós-UP


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.