1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (6 Votos)

271112 gzvenceraGaliza - Primeira Linha - Desde hoje, a ediçom online do livro 'Galiza vencerá!, 28 textos sobre língua e construçom nacional publicados na imprensa galega (1999-2009)', está disponível em formato de fácil leitura e para descarga, nos dous casos de forma gratuita.


A obra foi publicada em ediçom impressa no ano 2009 pola Abrente Editora, achando-se na atualidade esgotada, daí que seja umha boa notícia a sua disponibilidade de forma gratuita na internet.

'Galiza vencerá!' é umha colectánea de 28 artigos de imprensa da autoria de Maurício Castro, publicados entre os anos 1999 e 2009 em meios impressos e digitais galegos, como A Nosa Terra, Vieiros, Novas da galiza, Abrente e Portal Galego da Língua, entre outros.

Através das suas páginas, o autor trata de maneira divulgativa temas relacionados com a atualidade sociolingüística e da problemática nacional galega durante a primeira década do século XXI, o que o torna umha leitura recomendável para entender a situaçom social atual da nossa língua.

A perspetiva assumida polo autor, militante da esquerda independentista galega, parte da defesa da unidade lingüística galego-luso-brasileira, assim como a plena recuperaçom do galego como língua da Galiza, em linha com o melhor da tradiçom do soberanismo galego.

O volume é formado por pequenos artigos autónomos, o que torna fácil umha leitura discontínua dos diferentes textos. Neles, abordam-se temas como a unidade da língua, a padronizaçom, o estatuto legal, o bilingüismo, os preconceitos, o sexismo na linguagem e outros ingredientes do cocktail social existente na Galiza, fruto da imposiçom histórica e atual do espanhol sobre a língua própria da Galiza, o galego.

Convidamos, portanto, as pessoas que já lêrom o volume impresso a revisitá-lo agora online, e a quem nom tivo ocasiom de ter o volume nas maos, a lê-lo nesta ediçom digital que agora disponibilizamos na rede.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.