1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

211112 vitrasaHintGaliza - Nós-UP - A Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular de Vigo solidariza-se com as trabalhadoras e trabalhadores da empresa privada de transportes urbanos VITRASA, pertencente o grupo Avanza, que durante a jornada de 19 de novembro, e os vindouros dias 26 e 29 de novembro estarám em greve para reivindicar melhoras no convénio coletivo.


Já nom é a primeira vez que denunciamos as condiçons laborais do pessoal de Vitrasa, de facto, desde a Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular elaboramos um informe, que disponibilizamos a continuaçom, oferecendo umha alternativa ao modelo atual, umha soluçom alternativa, sólida e viável, que seja útil para o povo trabalhador e para @s trabalhadores/as de VITRASA: a municipalizaçom do transporte público.

Esta greve chega depois de 10 meses de negociaçom, onde o patronato da mao do diretor de VITRASA, Juan Carlos Villarino, nom aceitou nengumha das propostas que o quadro de pessoal justamente reclama: um convênio que contemple um incremento salarial do 1 por cento, 25 dias laboráveis de férias ou que se paguem as horas extra em tárifa direfente a normal.

Assembleia Comarcal de NÓS-UP de Vigo solidariza-se e apoia as justas reivindicaçons e demandas do quadro de pessoal de VITRASA.

Foto: Nós-UP


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.