1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

211112 palestina ponteareiasGaliza - Diário Liberdade - Sob umha chuva torrencial por momentos, à volta de quarenta vizinhas e vizinhos de Ponte Areias concentrárom-se às portas da Cámara Municipal às 20:30h de 20 de novembro em resposta à agressom terrorista de Israel contra a Faixa de Gaza.


Portando umha faixa com a legenda 'Palestina Vencerá', manifestárom a sua solidariedade com o Povo Palestiniano e a sua condena ao extermínio que Israel está a levar a cabo em Gaza nestes dias.

Antes de concluir a concentraçom, a maioria da assistência botava ao lume bandeiras de Israel como forma de explicitar a sua repulsa aos crimes do sionismo. As pessoas e entidades da esquerda social de Ponte Areias participantes na concentraçom confirmárom que, se continuarem os bombardeios, haverá umha nova mobilizaçom na próxima terça-feira à mesma hora e no mesmo lugar.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.