1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

180912 courelGaliza - Mádia Leva! - Em colaboraçom com AMAL em Lugo o centro social Mádia Leva! organiza um novo roteiro em setembro. Aproveitaremos para visitar as estribaçons que, desde a serra do Iríbio, conduzem ao Courel. Um lugar atravessado polo conhecido Caminho Real que unia Monforte com Castela, e que hoje está ameaçado por um projeto de parque eólico.


A comarca também é conhecida pola fermosa cova e fervença de pousadoiro, os restos de antigos foxos dos lobos, ou pervivências de boscos de teixos como o de Valelongo.

No blogue de Triacastela viva podemos conhecer alguns dos argumentos em defesa da Terra que se oponhem à construçom dumha central eólica a maos de Fergo Galicia, promovida polo fraguismo, nom denegada polo bipartido, e ainda hoje presente como ameaça iminente.

Ali estaremos no domingo 30, para saber valorar a riqueza coletiva de tod@s e conhecer de perto os abusos que tramam, mais umha vez, os poderosos empoleirados no mando político-empresarial.

O roteiro está pensado para todas as idades e tem umha dificuldade escassa. Apenas cumpre levar um jantar ligeiro para o meio dia e umha roupa conveniente para o monte, com muda por se o dia vem com chuva e neve.

As pessoas interessadas em assistir podem mandar um correio paramadialeva.gz@gmail.com, ou apontar-se no mesmo centro social. Desta maneira, aforraremos gastos em transporte e evitaremos no possível mover tantos carros.

Também aproveitamos para animar-vos a participar no Acampamento de AMAL que este ano será na Serra da Martinhá. Mais info no seu blogue.

Foto: Mádia Leva!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.