1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

gbGaliza - Diário Liberdade - O recurso da defesa das seis pessoas condenadas polos incidentes provocados pola manifestaçom supremacista de Galicia Bilingüe em 2009 concluiu com a reduçom da pena imposta inicialmente.  


Se bem as condenas continuam, veem-se reduzidas e evitam assim a entrada em prisom das pessoas represaliadas por participarem em atos de defesa da língua nas ruas da capital galega perante a provocaçom pró-espanhola de 'Galicia bilingue'.

Ao todo, as penas reduzem-se até os 5 anos e 3 meses (eram de 11 anos e 5 meses), vista a nulidade dos vídeos utilizados na acusaçom e o facto de os supostos "crimes" de "atentado" ser considerados individualizadamente. Assim sendo, certifica-se nom ter existido identificaçom expressa por parte de nengumha das pessoas que alegadamente teriam sofrido tais "atentados". Também funciona como atenuante a "dilaçom indevida" do processo, seis anos depois daquela jornada de imposiçom espanhola em Compostela.

Fica para a história a petiçom inical de quase meio século (45 anos!) e de indemnizaçons de 34 mil euros contra 12 pessoas, num julgamento decorrido em 2014. Finalmente haverá indemnizaçons de 1.620 euros (6 por dia) para um condenado de 1.255 para outro. Mais dous terám de pagar 160 euros em comum.

Cinco das pessoas acusadas inicialmente ficam absolvidas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.