1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

prisomGaliza - Ceivar - Que é um/a pres@ polític@?


Um/a pres@ polític@ ou prisioneir@ polític@ é qualquer pessoa à que se lhe mantenha na cadeia porque as suas ideias e/ou as suas actividades suponham um desafio ou ameaza para o sistema político establecido. Que a causa pola que está presa a pessoa física contenha um elemento político significativo, já sexa a motivaçom dos seus actos, os actos em si mesmos ou a motivaçom das autoridades.

Hai pres@s polític@s no Estado Espanhol?

Amnistía Internacionalreconhece que todos os governos afirmam que no seu país nom hai pres@s polític@s, este é o caso do Governo Espanhol, que mantem recluidas a 498 pessoas por razóns desta índole; aos que ademais de estar pres@s, engade-se-lhe a tortura da dispersom, práctica que é ilegal.

A dispersom consiste em dispersar ás presas e presos por cadeias situadas a centos de quilómetros da sua terra, e obriga a viajar ás suas familias e amizades todas as fins de semana para poder compartir com elas só 40 minutos de visita a través de um vidro.

Sabias que...

Desses 498 pres@s polític@s, 14 som cidadáns galeg@s:

7 som comunistas e anti-fascistas:

Mónica Refoxos Pérez (dispersada en Jaén), María José Banhos Andujar (dispersada em Picassent, Valencia), Victoria Gómez Méndez (dispersada em Cáceres), Carmen Cayetano Navarro (dispersada em Puerto de Santa Maria, Cádiz), Ignacio Varela Gómez (dispersado em Puerto de Santa Maria, Cádiz), David Garaboa Bonillo (dispersado em Villena, Alacant), Francisco Cela Seoane (dispersado em Picassent, Valencia)

6 som independentistas:

Maria Osorio López (dispersada em Mansilla de las Mulas, Leon)

Antom Santos Perez (dispersado em Duenhas, Palencia)

Eduardo Vigo Dominguez (dispersado em Ocanha, Toledo)

Roberto Rodríguez Fialhega (dispersado em Villanubla, Palencia)

Raul Agulheiro Cartoy (dispersado em Mansilla de las Mulas)

Hector Jose Naya Gil (dispersado em Valdemoro, Madrid)

1 é anarquista:

Gabriel Pombo da Silva (dispersado em Topas, Salamanca)

Que é Ceivar?

O Organismo Popular Anti-Repressivo Ceivar somos umha organizaçom anti-repressiva e independentista galega, que entre outras cousas denuncia a repressom motivada por questons políticas, ofrece assintência jurídica e trabalha a solidariedade coas e cos presos independentistas, fazendo-a estensível ao resto de presas e presos políticos.

LIBERDADE PRES@S POLÍTIC@S GALEG@S!!

VIVAM @S PRES@S INDEPENDENTISTAS!!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.