1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

16580908632 3e97917773 zGaliza - Diário Liberdade - Gzfoto publicou sob licença CC-BY-NC-SA umha galeria fotográfica que evidencia a violência policial no deslocamento do barco de Alfageme à rotunda de Coia, em Vigo.


Foto CC-BY-NC-SA Gzfoto - Dous dos polícias que participárom nas açons violentas.

Apesar da continuada, firme e bem argumentada oposiçom vizinhal, e em vista de que a repressom "de baixa intensidade" nom tinha os efeitos desejados polo excéntrico e sinistro Presidente da Cámara Municipal de Vigo, Abel Caballero (PSOE), o deslocamento de um barco para umha rotunda no bairro viguês de Coia foi realizado na mesma, na madrugada do dia 19 de fevereiro, com o consequente esbanjamento de recursos públicos (300,000 euros) e com umha forte violência policial que deixou seis pessoas feridas.

GzVídeos visibiliza, com o seu imprescindível trabalho, a reprovável atuaçom dos agressivos corpos policiais, que pode ser verificada na galeria deste link.

Para poder continuar espalhando notícias como esta o Diário Liberdade precisa de dar de comer a um porquinho. Leia mais aqui e leve prémio!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.