1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

170215 reprGaliza - AGIR - Hoje, quarta-feira 18 de fevereiro, vam declarar nos julgados de Ourense sete estudantes, que afrontam umha petiçom dum total de 16 anos de cadeia e multas de até 5.000 euros.


 Atribuem-se-lhes delitos de desordens públicas (para @s sete, um ano de cadeia para cada um/umha), atentado em concurso ideal cunha falta de lessons (para um/umha, três anos e médio de cadeia) e atentado e delito de lessons (para outr@s dous/duas, três anos para cada um/umha)

Os fatos remontam-se a umha greve estudantil decorrida em 2012 e atopando-nos apenas a umha semana de mais umha greve estudantilo 26 de fevereiro, num intento por parte do Estado Espanhol de assustar e paralisar ao estudantado esse dia.

Desde AGIR, expressamos a nossa total solidariedade com os 7 estudantes, e chamamos a participar na concentraçom prevista para o vindeiro dia 18, diante dos Julgados de Ourense a partir das 12h em regime de auto-convocatória.

Nom à repressom contra o estudantado galego!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.