1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

220115 conGaliza - Revista Abordagem - Reproducimos e damos pulo a esta nova Convocatoria Solidaria que recibimos por correo:


O próximo 26 de Xaneiro convocamos unha concentración en solidariedade con Javier Guerrero Carvajal, preso en loita do C.P. A Lama que leva en folga de fame varias semanas e que dende fai uns días comezou folga de sede, a cal leva a cabo en intervalos. A súa saúde atópase en serio perigo, e por iso atópase hospitalizado no Hospital Provincial de Pontevedra, lugar escollido para a concentración.

Queremos denunciar a situación de Javier, quen corre graves riscos para visibilizar os malos tratos que moreas de presxs sufren nas cadeas do Estado español, onde se agochan as consecuencias dos fallos do sistema, e as voces discordantes cálanse a golpe de malleira, isolamento e psicofármacos. Javier é un preso en loita, é un dxs nosxs, e non imos asistir impasibles a como o Estado e a Democracia nos rouban a outro compañeiro.

26 de Xaneiro – 18:30 h.
Hospital Provincial de Pontevedra (R/ Loureiro Crespo, nº 2)

Traede cartas e outros escritos solidarias para tentar que lle sexan entregados a Javier.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.