1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

KoalaCeivar - Há escassos minutos tinhamos constância de que a Audiencia Nacional já resolveu o julgamento ao independentista Heitor Naia celebrado no mês de Outubro. A sentença é de 11 anos de prisom acusado polos supostos delitos de colaboraçom com banda armada e danos com finalidade terrorista. Polo primeiro delito é sancionado com cinco anos de cadeia e polo segundo com seis.


Há escassos minutos tinhamos constância de que a Audiencia Nacional já resolveu o julgamento ao independentista Heitor Naia celebrado no mês de Outubro. A sentença é de 11 anos de prisom acusado polos supostos delitos de colaboraçom com banda armada e danos com finalidade terrorista. Polo primeiro delito é sancionado com cinco anos de cadeia e polo segundo com seis.Para os outros dous imputados que se sentárom no banquinho dos acusados junto a Heitor Naia, a sentença marchou sobre o previsto. O cidadao galego Diego Santim caeu-lhe, tal e como estava pactado com a Fiscalia, umha pena de três anos de prisom e outros três de liberdade vigiada. Para Xurxo Rodrigues Olveira, quem mantivo durante o juízo umha atitude vergonhenta, miserável e indigna culpabilizando a várias pessoas entre as que se atopa o preso independentista Eduardo Vigo, estas delaçons recompensárom-se com três anos de prisom.

Lembramos que durante a vista celebrada em Outubro, Heitor Naia negou todas as acusaçons que se verteram sobre a sua pessoa e que as contradiçons da Brigada de Información de la Guardia Civil fôrom umha constante. Também objeto de denúncia por parte da Defesa foi a inclusom de provas com caráter de urgência polo que a Defesa nom tivo conhecimento delas até o momento do juízo e que a Guardia Civil em nengum momento identificara no lugar dos factos a Naia.

Finalmente é salientável que um dos juices que forma parte do tribunal da Audiência Nacional pide a absoluçom para Heitor Naia ao nom considerar como válidas as simples declaraçons pactadas dos outros dous imputados.

A sentença da Audiencia Nacional será elevada ante o Tribunal Supremo e Heitor Naia continuará em liberdade provisional até que este órgano resolva.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR monstramos a nossa mais firme solidariedade com Heitor Naia e denunciamos umha vez mais este julgamento político e farsa onde, sem demonstar absolutamente nengumha prova, se condena a um independentista a 11 anos de prisom.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.