1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

301014 leirepressivaGaliza - NÓS-UP - O PP deu recentemente um novo passo no caminho de aprovar a nova "Lei de Segurança Cidadá" ao apresentar o projeto no Congresso espanhol, onde desouviu as emendas à totalidade apresentadas polos grupos da oposiçom parlamentar.


Como já figemos quando o governo espanhol deu a conhecer publicamente o projeto, de NÓS-Unidade Popular rejeitamos completamente esta nova lei para a repressom do protesto social e da dissidência política.

A nova Lei de Segurança Cidadá é umha lei antidemocrática que define a quem a propom e que confirma a deriva autoritária do regime espanhol. É outra das respostas do regime da oligarquia perante a sua crescente falta de legitimidade, que tem a sua outra vertente na teatralizaçom de umha "segunda transiçom regeneradora" iniciada com a mudança na monarquia. O pau para bater n@s rebeldes e a cenoura para enganar @s incaut@s.

Nom nos valem as "rebaixas" feitas em relaçom com o projeto inicial, a lei do ministro Jorge Fernández segue a ser umha lei inaceitável em qualquer Estado que se reclamar democrático, do mesmo jeito que o é a atual, a "Lei Corcuera" aprovada polo PSOE no seu dia.

Mantenhem-se as multas desorbitadas, de até 600.000 euros nalguns casos, buscando amedrontar as pessoas para evitar que participem em protestos e manifestaçons. Também se contempla a retençom de pessoas por parte da polícia por até 6 horas, umha polícia que ademais poderá continuar a realizar identificaçons de maneira arbitrária e com critérios políticos.

O Estado espanhol prepara-se com esta lei para aumentar a repressom contra a rebeldia popular, sabedor de que as medidas antissociais e a negaçom de direitos coletivos e individuais pode levar a um maior rejeitamento do regime até fazê-lo perigar.

Mas a sua repressom nom poderá deter-nos, só será mais um motivo para organizar-nos e luitar.

Direçom Nacional de NÓS-Unidade Popular

Galiza, 27 de outubro de 2014


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.