1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

071014 ragulheiroGaliza - Diário Liberdade - Segundo informaçons do coletivo antirrepressivo Ceivar, ontem mesmo foi decretada a entrada em prisom sem fiança para o jovem militante marinhao Raul Agulheiro, sobre cuja detençom na capital galega temos informado nos últimos dias.


"Integraçom em bando armado", "estragos terroristas" e "depósito de explosivos" terám sido as acusaçons apresentadas como justificativa para a prisom incondicional a que o militante indiependentista galego será submetido de maneira indefinida até a eventual realizaçom do correspondente julgamento.

Antes da decisom judicial de se impor prisom preventiva, Raul Agulheiro estivo sob custódia incomunicada da Guarda Civil, o corpo militar espanhol que o detivo na passada sexta-feira em Compostela. A seguir, o detido foi conduzido para apresentar depoimento diante do juiz Fernando Andreu, o que foi rejeitado polo detido.

Raul Agulheiro deverá estar já entre os muros da prisom espanhola de Soto del Real, a centenas de quilómetros do seu lugar de residência habitual, numha estrita aplicaçom das desumanas normas de encarceramento para assuntos de natureza política.

De Ceivar proponhem o envio de mostras de solidariedade em forma de cartons postais, cartas e imagens dirigidas a:

Raul Agulheiro Cartoy

Centro Penitenciario Madrid V (Soto del Real)

Carretera M-609, Km 3,5,

 

28791 Soto Del Real, Madrid

Concentraçom solidária hoje em Compostela

Para hoje, dia 7, foi convocada em Compostela umha concentraçom solidária com o jovem já preso. Será na praça do Pam, às 20h30, segundo informou a organizaçom solidária Ceivar.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.