1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

290814 contentoresGaliza - Diário Liberdade - A 50 chega o número de pessoas denunciadas neste ano por procurarem comida e outros objetos entre o lixo dos contentores nas ruas da Corunha.


O motivo? "uma infraçom à norma de gestom dos resíduos urbanos e limpeza viária", indicam fontes da polícia local, encarregada de realizar as denúncias ordenadas polo governo municipal.

O número contrasta com as só 5 denunciadas no ano anterior e parece indicar um incremento da política repressiva contra a populaçom pobre, obrigada a recorrer inclusive ao lixo para a subsistência em tempos de crise.

A Policial Local corunhesa afirmou que se constata "um incremento das pessoas que manipulam resíduos nos contentores", apontando para a existência de "redes que vendem os alimentos que encontram". Tais suspeitas partem do facto de ser a comida o principal alvo das procuras no interior dos contentores por parte de pessoas habitualmente catalogadas como "indigentes" pola própria polícia municipal. A maioria das pessoas denunciadas (33) tenhem nacionalidade romena, segundo as fontes indicadas, sendo homens de entre 20 e 40 anos.

Nengumha reflexom nem anúncio de medidas municipais para o combate às flagrantes pobreza e desigualdade, tam evidentes como impunes na Corunha e no resto do nosso país.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.