1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

040614 fdemesaGaliza - Diário Liberdade - O regime espanhol nom deixa de dar provas sobre o seu caráter autoritário mediante o controlo social nos ámbitos ideológico e repressivo.


Foto: Fernández de Mesa y Díaz del Río, diretor da Guarda Civil espanhola, de passado ultra e presente repressor.

Desta vez tivemos um novo exemplo em Cee, no contexto da sucessom de mobilizaçons pola República Galega que venhem acontecendo um pouco por toda a Galiza.

Na vila da Costa da Morte, meia centena de pessoas concentrárom-se no dia 2 de junho na praça 8 de Março polo fim da monarquia espanhola e um processo constituinte galego. Ali marcou presença a Guarda Civil para, alegando "ordens da Delegaçom do Governo (espanhol)", identificar as pessoas que participavam no ato público.

Umha atuaçom nada rara na Galiza, mas que cada vez se estende a mais setores populares. Se a esquerda independentista, o movimento antirrepressivo, sindical e outros há anos que sofrem o assédio das forças repressivas, agora som novos coletivos populares os que sentem a pressom da Polícia espanhola ou, como neste caso, da Guarda Civil, polo único motivo de estarem a participar numha concentraçom de caráter político.

Resta agora comprovar se as pessoas identificadas serám alvo de multas dissuassórias contra a "teima mobilizadora" que ganha corpo na sociedade galega, ou se simplesmente integrarám o cadastro informático-policial de pessoas controladas polas forças policiais do regime espanhol.

Com QPNC.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.