1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

290514 colaboradorGaliza - Galizalivre - [L.V.] Finalmente a Audiência Nacional espanhola ditou sentença onte polo juízo que se seguiu contra Carlos Calvo Varela e Xurxo Rodríguez. Os dous, acusados do mesmo e com petiçons fiscais iniciais semelhantes durante a instruçom, tivérom finais distintos.


Xurxo Rodríguez foi condenado a 6 anos de prisom depois de chegar a um acordo com a fiscalia. A oferta à que atendeu o acusado foi aceitar a existência de banda armada, para além de delatar pessoas, em troca de rebaixar a petiçom fiscal e finalmente a condena. Carlos Calvo foi condenado a 12 anos de prisom em umha sentença emitida com um voto particular.

Xurxo Rodríguez foi transferido à prisom da Lama antes da celebraçom do juízo. A eterna demanda dos prisioneiros independentistas reclamada nas cadeias a golpe de jejuns e luita, foi conseguida por ele graças à colaboraçom. A saída individual que escolheu começou a debuxar-se nesse momento e concreta-se agora quando a AN dita sentença: umha rebaixa considerável na condena que lhe permitirá, com certeza, sair à rua em 3º grau e com permisos quando tenha as ¾ partes cumpridas.

Por sua banda, Carlos Calvo foi condenado a 12 anos por integraçom em banda armada e transporte de explosivos. Um dos ponentes da sentença emitiu umvoto particular ao discordar com a versom condenatória do resto. Para ele nom existia peso jurídico suficiente para ditar tal sentença.

Presos do coletivo realizam jejum nesta sexta-feira

Seguindo com a dinámica coletiva de trabalho dentro dos muros, os independentistas que fam parte do CPIG e entendem tal trabalho como umha ferramenta útil para defender-se nessa trincheira, realizarám mais um jejum com a sua tabela reivindicativa correspondente. Esta acçom será acompanhada, como vem sendo habitual, com diferentes concentraçons ao longo do País. Concentraçons das ue dá detalhe o web de Ceivar.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.