1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

170414 presGaliza - AMI - 17 de abril é o dia das presas políticas, dia de reivindicaçom polos direitos das presas políticas nom só da Galiza, senom do mundo, nom nos esquecemos das presas Bascas, das Mapuches, das Peruanas, das Colombianas, das Palestinianas, das Cubanas nos Estados Unidos, das Irlandesas, das Saharauis, das Kurdas...


 Luitar pola liberdade dos Povos oprimidos tem um preço, mas hà milheiros de pessoas no mundo que nom acreditam nessa moeda. A luita continua!

Na atualidade hà muitas galegas dispersadas em prissons espanholas, apesar do anulamento da doutrina parot, seguem em prisom as presas galegas do PCE e ou do GRAPO. Recordamos também a Gabriel Pombo da Silva anarquista que leva 30 anos em prissom e que após recorrer as prissons de Alemanha no 2013 é trasladado ao estado Espanhol, em Julho do ano passado trasladarom-o a Galiza, A Lama.

Umha mençom especial as combatentes independentistas dispersadas:

Acreditamos na luita para libertar esta Terra, acreditamos nas combatentes, boas e generosas, orgulhamo-nos delas ate o mais profundo do nosso ser, orgulhamo-nos da aprendizagem que nos deixam tanto fora como desde detrás dos muros, lembramo-nos delas todos os dias das nossas vidas, ao acordarem, ao colher a bandeira que empunharom, ao pisar os pasos que derom e evitar que no caminho cresça erva mala, ao precisar alento e agarimo mas também conselho na luita, enraivamo-nos quando nom as podemos abraçar, quando cavilamos no porque, quando o vivemos dia a dia, choramos quando o carro se afasta da prissom na que se atopa sequestrada, mas as vezes rimos e bebemos da sua força. Por isso este dia ao igual que os 364 restantes lembramo-nos com bagoas, com sorrisos e sob todo com um orgulho infinito por quem adota o compromisso da luita.

A mocidade independentista galega seguirá na luita e na denuncia da violaçom dos direitos humanos que as presas políticas sofrem. Até que os Povos e as pessoas sejam livres!

Presas à rua, a luita continua!

Venceremos nós!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.