1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

150214 repressomGaliza - Briga - Na noite da passada terça-feira, três companheiras do Grupo de Base de BRIGA em Vigo eram retidas pola "polícia nacional" espanhola durante umha hora durante a qual registárom o carro, confiscárom material e formulárom umha disparatada denúncia à proprietária do carro por levar no seu interior um cortador "cutter" que emprega como ferramenta no seu posto de trabalho.


Sem indicar por que fôrom perseguidas/os e posteriormente retidas, nem se se lhes acusava de algo, estamos ante mais um episódio de arbitrariedade e autoritarismo por parte do aparelho repressivo estatal, que cada vez pom mais esforços em perseguir, criminalizar e reprimir a juventude consciente e rebelde, enquanto a delinquência, o roubo, a violência e a corruçom estrutural estám perfeitamente assentadas nas instituiçons do governo espanhol.

Este novo caso de perseguiçom policial, somado à recente imputaçom por parte da "Audiência Nacional" dum militante de BRIGA da comarca do Condado, constatam a aposta do Estado espanhol por manter o controlo e a falsa normalidade democrática pola via da repressom e a violência.

BRIGA assume o repto de desafiar com decisom e coragem os contínuos embates repressivos desta regime ditatorial para continuar trabalhando pola Galiza independente, vermelha e lilás que precisamos.

QUE A REPRESSOM NOM TE DEIXE PARAD@. REVOLTA-TE!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.