1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

110214 vitGaliza - NÓS-UP - Após quase dous anos de perseguiçom política, três militantes da esquerda independentista da comarca de Vigo fôrom absolvidas por um delito de faltas por "danos por desluzimento" trás iniciar um caleado numha parede da rua Pároco José Otero.


Os factos remontam-se ao passado 7 de março de 2012, véspera do 8 de março, Dia internacional da Mulher Trabalhadora, quando Natália Gomes, Ilduara Medranho e Eva Miranda eram intercetadas -enquanto desenvolviam a campanha feminista de 8 de março-, por um desproporcionado despregamento policial composto por vários polícias espanhóis e locais na paróquia de Fátima.
Após ser retidas durante mais dumha hora, efectivos da polícia local tentárom em todo momento -empregando umha intolerável atitude intimidatória e patriarcal- extrair informaçom sobre a participaçom de mais militantes na elaboraçom do mural, assim como da logística e do transporte empregado.

No operativo fôrom ilegalmente confiscados moldes com letras, o anagrama da Unidade Popular, espráis e diversos materiais habituais na elaboraçom de murais. Posteriormente as militantes fôrom seguidas até o Centro Social Lume! por várias patrulhas da polícia local.

O controlo da atividade agitativa da esquerda independentista por parte das forças repressivas contrasta com a impunidade para as organizaçons reacionárias e machistas para desenvolverem as suas campanhas, tal e como se pode observar nas ruas da cidade com pintagens antiabortistas.
No juízo realizado no mês de maio de 2013 no Julgado de Instruçom nº 4 de Vigo, as três companheiras apresentárom um recurso de prescriçom da causa, que a fiscalia nom aceitou e na que a juíza condenou o pagamento e reparaçom de dous murais da cidade por valor de 901,83 euros mais seis dias de arresto domiciliário para cada umha de elas.
Após a condena apresentárom recurso na Audiência Provincial reconhecendo esta que o suposto "delito" estava prescrito, ficando por tanto absolvidas as três militantes feministas e independentistas.

A Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular de Vigo quer fazer pública a sua satisfaçom pola livre absolviçom de Natália Gomes, Ilduara Medranho e Eva Miranda. Manifestamos a nossa firme decisom de continuarmos estando presentes nas ruas da nossa comarca e do nosso país por muitas denúncias, acossos ou identificaçons que fagam as forças repressivas espanholas.
Denunciamos estes factos que conculcam a liberdade de expressom, assim como o ilegal seqüestro do material citado, e exigimos ao governo municipal do PSOE de Abel Caballero o imediato cessamento destas práticas repressivas e a devoluçom do material ilegalmente roubado pola Polícia Local.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.