1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

080813 iolanda susoGaliza - Comité de Solidariedade - O passado dia 24, Iolanda Fernandes Caparrós, ex-presa política do Partido Comunista de Espanha (reconstituído), voltava, por fim, a casa. Iolanda e a também galega Aurora Cayetano Navarro, foram detidas en Madrid a 18 de julho de 2002 numha ampla operaçom repressiva que levaria a prisom mais de 20 ativistas do PCE(r), dos GRAPO e dos Comités por um Socorro Vermelho Internacional.


Todos eles e elas fôrom condenados a elevadas penas de prisom após serem acusados indistintamente de "pertença a organizaçom terrorista", definiçom inventada polo prevaricador ex-juiz Baltasar Garzón ao abrigo da conhecida como "Lei de Partidos".

Iolanda e Aurora já estám na rua e há que alegrar-se infinitamente por isso. Mas, polo mesmo, nom devemos perder de vista que "dentro" ainda ficam numerosos comunistas condenados com a "Lei de Partidos". Entres eles o nosso vizinho David Garaboa, detido e cruelmente torturado no ano 2005 que atualmente cumpre umha pena de 11 anos; ou o nosso Paquinho, Paco Cela Seoane, detido em 2007 -após passar mais de 20 anos na cadeia- e que foi condenado a idéntica pena. Continuam injustamente presos também, os militantes dos GRAPO condenados todos eles, na prática, à prisom perpétua. Tal é o caso, por exemplo, do viguês Jaime Simom Quintela, a caminho dos 30 anos de prisom (leva 28 ininterrompidos) retido ileGALmente em aplicaçom da chamada "Doutrina Parot", o mesmo que a sua camarada Olga Oliveira e tantos outros e outras...

Por isso hoje mais que nunca, quando recebemos com alegria estes homens e mulheres, cumpre recordar -como fijo o próprio Suso Cela na sua homenagem- que: "na cadeia ainda ficam muitos companheiros e companheiras" e que, entre todos e todas, temos que fazer o possível por libertá-los.

Bem-vidos Suso, Iolanda e Aurora!!

Nom estamos todos!! Faltam as presas!!

Anistia Total!! 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.