1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Foto de Darío Real - Carros da polícia municipal de CompostelaGaliza - Ceivar - Completando a informaçom da nova publicada hai uns dias sob o intenso acosso policial contra a campanha de denúncia dos julgamentos do 24 e 25 de junho, publicamos a continuaçom  a denúncia que chegou a caixa de correio de Ceivar dumha vizinha de Compostela que foi assaltada pola polícia local coa "justificaçom" de que "a cidade estava completamente pintada e cheia de cartazes".


"Ontem sobre a umha da madrugada, quando eu o meu companheiro voltávamos a casa e depois de despedir-nos de umhas amigas na rua do preguntoiro vimos que se nos achegava um carro da polícia local que parava ao pé de nos. Seguimos caminhando cara a praça de Cervantes, o  carro deu volta, pugo-se a nossa altura, baixarom a janela e pedirom-nos as identificaçons. Desceram do carro, revisárom as nossas mochilas, e alegarom que o faziam por coincidir com umha descripçom que lhes deram... dixemos-lhes que nos parecia moi mal que nos fizeram isso no meio da rua, baixo as olhadas de moitas pessoas com aspeto de pensar 'algo fariam', que é injusta a maneira de julgar as pessoas, que algumas trabalhamos de cara o público e que isso poderia trazer-nos consecuências negativas para o nosso futuro laboral e que se aos grandes senhores de gravata nom os indentificavam assim, nem os criminalizavam... dixerom que cumpriam ordens, dixerom que a cidade estava completamente pintada e cheia de cartazes, autoinculpárom-se como mercenários. Assim nos tiverom sobre um quarto de hora, chamarom por telefone e finalmente nos devolverom os Documentos de Identificaçon e nos deixarom marchar, com a cabeça baixa e umha terrível sensaçom de raiva e impotência.

Um saúdo,

Luzia A. V., Vizinha de Compostela"


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.