1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

240513 tres reacionarios e ladrons do psoeGaliza - Briga - Numerosa propaganda de rua que a nossa organizaçom leva anos realizando pola cidade de Vigo, e que continuamos a realizar, está a ser boicotada “legalmente” pola camara municipal de acordo com a aplicaçom da "Ordenança Municipal de ocupaçom e usos da via pública",


Este modelo de normativas municipais som utilizadas arbitrariamente por alguns concelhos para eliminar a propaganda popular e a reivindicaçom política que utiliza a rua como espaço de expressom prioritário e de difussom de ideias e trabalho. Cousa inevitável para entidades como a nossa, sem acesso aos meios de comunicaçom do sistema ou marginalizados e injuriados nos mesmos.

Em tempos como o presente, de fluxo e recuperaçom de iniciativas de denúncia e autodefesa popular, muitos caciques como Caballero preferem atrincheirar-se ao abeiro destas ordenanças. Esta conduta pró-fascista e excludente concibe a “limpeza” e o “meio ambiente” dumha localidade como a anulaçom, a erradicaçom e o silenciamento sistemático da propaganda alternativa em base a multas, perseguiçons, maus tratos e insultos por parte dos mesmos corpos policiais que nós pagamos.

BRIGA continuará a ocupar em Vigo o seu lugar. Sem abandonar nunca as ruas, qualquer que for o impedimento que pretendam colocar, como nicho natural de desenvolvimento do nosso trabalho contra a miséria, a opressom e a ruina que cada dia pesam mais sobre nós.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.