1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

030513 madrid2Galiza - Revira - No dia de ontem vínhamos a conhecer a detençom dum militante da Associaçom Cultural Revira quando participava na contramanifestaçom convocada por diversos agentes sociais de Madrid no bairro de Chueca contra a presença de 'Democracia Nacional´ e 'Falange Española´.


Certamente a cabra tira o monte, e, mais umha vez a delegada do governo Cristina Cifuentes permitiu os neonazis manifestar-se num bairro histórico e combativo coma é o de Chueca mentres proibiu a concentraçom antifascista.

A policia antidisturbios num exemplo mais de servilismo carregou duramente contra os concentrados com o resultados de dezenas de identificados, feridos e o nosso companheiro detido. Os alí presentes informarom de que a detençom foi violenta e levada a cabo por nada menos que 4 agentes. A pouca informaçom que nos chegou indica que na tarde de hoje continuava sequestrado e sem poder comunicarse com ningumha pessoa. Amanhá passará a dispossiçom judicial

Desde A Revira solicitamos a imediata posta em liberdade do companheiro Javi e chamamos a esquerda mais combativa a lutar contra o fascismo, expulsa-los dos nosso bairros, das nossas cidades e nom dar-lhes um respiro. Destacar que Javi é militante activo da nossa associaçom desde fai quatro anos.

Fronte a repressom solidariedade
A luita é o único caminho!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.