1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

160413 solidariedadeGaliza - Galizalivre - O 17 de Abril é a data em que se reivindica mundialmente o papel das pessoas encarceradas por fazer parte de luitas coletivas de libertaçom.


Esta iniciativa surge no ano 2005 em Donostia, Euskal Herria, onde distintas organizaçons decidirom estabelecer umha jornada internacional para pór de relevo a situación de miles de luitadoras e luitadores que son apanhados como reféns por pelejar por transformar as súas diversas realidades.

Colombia, Argentina, Peru ou Palestina som alguns dos territórios onde se celebram mobilizaçons para denunciar a criminalizaçom, e os régimes de isolamento, dispersom e tortura aplicados por Estados como o Espanhol. Ceivar vem celebrando atos neste dia desde 2008, e em este ano os atos dividem-se em duas jornadas.

Arranca a sexta-feira 19 de Abril com o III Concerto Solidário em Apoio as Presas Independentistas no centro social compostelano da Gentalha do Pichel. O concerto, que está agendado para as 21h, contará coa participaçom do grupo de punk-rock de Ponte d´Eume ARENGA, a banda de hip-hop de Ponte Areas REBELIOM DO INFRAMUNDO e o beatbox-ragga de Cerzeda GENDEBEAT. O preço é de 4€ e haverá empadas e guiso a preços populares.

Solidariedade internacionalista em Asturies

O ato central das jornadas será o sábado 20 de Abril com a realizaçom de umha Marcha a prisom de Villabona (Asturies) na que colabora o organismo anti-repressivo popular asturiano Sofitu. A concentraçom diante da cadeia onde atualmente se encontra sequestrado o preso independentista galego detido em Janeiro deste ano, Hadriám Mosqueira Paços "Senlheiro", terá lugar às 13:00h.

Como remate das jornadas celebrará-se um ato de convivio com os coletivos e pessoas solidárias asturianas no Centru Social Sestaferia (R/ Joaquín Alonso Bonet, 3) de Xixon que consistirá num jantar, marcado para às 15:00h, e umha palestra sob a situaçom repressiva atual na Galiza às 17:00h.

Para participar na Marcha cumpre anotar-se no mail: ceivar@ceivar.org


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora