1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

080313 telmo vigoGaliza - Diário Liberdade - Vigo acolherá a homenagem popular organizada polo Comité de Solidariedade e Amizade (CSAMT) na próxima quarta-feira.


À espera do recurso de apelaçom contra a sentença de 4 anos de prisom ditada contra o operário do metal viguês, a vizinhança da cidade celebra a liberdade decretada para o seu vizinho, que passou mais de dous anos em duras condiçons de encarceramento por motivos políticos.

As evidências do assanhamento institucional contra o obreiro Telmo Varela partem das condiçons de priosom em regime FIES 3, coincidindo com a puniçom rotineiramente aplicada a presos e presas que o Estado espanhol cataloga como "terrorista".

Neste caso, nom há qualquer "bando armado" em que inserir o trabalhador preso, mas mesmo assim sofreu condiçons semelhantes que os considerados militantes de organizaçons armadas polo Estado espanhol.

Contodo, nada pudérom as condiçons repressivas contra a coragem com que Telmo Varela as suportou. Durante todo este tempo, nom deixou de manter a sua atividade intelectual demaneira regular, publicando um bom número de artigos nas nossas páginas do Diario Liberdade, na sua rubrica 'Forja de Opiniom'. Ainda ontem publicamos o seu último texto de agradecimento enviado ao nosso portal polo compatriota preso.

Agora, o CSAMT, que durante estes anos se dedicou a dar cobertura, ajuda, difundir e denunciar o caso do sindicalista viguês, organiza um ato de recebimento popular, apelando à participaçom do povo como melhor resposta à desumana política repressiva com que o Estado espanhol tratou este trabalhador galego.

Recebimento popular

Quarta-feira, 13 de março
20 horas mercado do Calvário (Vigo)

Petiscos solidários
21 horas no Centro Social Lume!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.