1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

inimigopoliicaGaliza - AMI - Apresentamos a nova campanha contra o mercenariado que durará até abril. Um trabalho que pretende sinalar o braço ejecutor da repressom do Estado, que estamos a sofrer todas dia trás dia.


Aproveitam a crise para fazer-nos crer que é umha boa saida contra a precariedade,  mas as reais funçons destas ocupaçons partem da total sumissom ás suas leis, sem questionar-se em nengum momento o grao de justiça das mesmas, aceitando o monopolio da violência que se atribui o Estado.

O sistema capitalista inseriu a boa parte da sociedade em dinámicas delegacionalistas, de passividade e infatilizaçom, nas que se espera que "papá Estado" nos resolva a sobrevivência. Quijerom aniquilar a capacidade de gestom e luita. E quando esquecemos as nossas capacidades, forças e sobretodo, responsabilidades, custa voltar empoderar-nos sem depender do sistema. Mas nom sé é possivel, senom necessário para deixar de estar alimentando o inimigo.

Ante as arbitrariedades do capital a situaçom social só nos oferece miséria. O desemprego juvenil chega a quotas do 50%, nas que nom se contabilizam as pessoas que estam a estudar.

E para evitar o conflito social, o Estado educa-nos para duas possibilidades; emigrar ou trabalhar para ele.

Trabalhar para o Estado nunca é umha saida revolucionária. Dentro das opçons de trabalho assalariado, baixo os adjetivos "protecçom da cidadania", "defesa do Estado de Direito", "justiça"... agocham a oferta de ser sipaios. "Ter um trabalho para toda a vida", "salário fixo", "estabilidade"... Aproveitam-se da necessidade  da gente para vender como um trabalho honrado ser polícia, militar, guarda civil ou carcereiro.

O Estado espanhol, sobre todo em tempos de crise, lança campanhas de recrutamento: no 2012 sairam 2277 praças, 260 postos de Guarda Civil, 203 da polícia espanhola e centos de locais.

Mentres com os sistemáticos curtes vam eliminando os orçamentos para todos os serviços sociais, como sanidade e educaçom, só "Defensa" continua a ter e aumentar os seus recursos.

Mas as reais funçons destas ocupaçons partem da total sumissom ás suas leis, sem questionar-se em nengum momento o grao de justiça das mesmas, aceitando o monopolio da violência que se atribui o Estado.

Inerente á sua funçom é a dinâmica orde-obediência, e supom umha das mais fortes ferramentas de controlo social com as que conta o Estado, assegurando que se ejecutem as suas leis.

Mas é comum a justificaçom popularante o desempenho destas atividades "nom todos som tam maos ou corrutos..." Mas isto nom é assim.

Os corpos repressivos tenhem como funçom fazer respeitar e cumprir os mandatos institucionais dum sistema intrinsecamente injusto.

Ser Policia, Guarda Civil ou carcereiro nom quere dizer "defender á cidadá", ser policia é botar à   gente da sua casa, malhar em pessoas que defendem as suas ideias, espiar, perseguir, encerrar e torturar, porque é o seu trabalho, defender o régime estabelecido de qualquer ameaça.

Ser carcereiro nom é proteger a sociedade de delinquêntes, o que realmente supóm é agochar as fugas do sistema: "ladrons que delinquem para sobreviver, migrantes marginalizadas e maltratadas, militantes políticas que conformam a disidência fronte o sistema... E ser militar nom é proteger um país nem ir de missons pacificadoras, senom participar do imperialismo, fulminar o direito de autodeterminaçom dos povos (dentro e fora dos límites estatais) e assassinar em confrontos armados em defensa dos interesses capitalistas.

Para as galegas nom é umha opçom. Pois nom só som forças repressivas, senom que para nós som também forças de ocupaçom, pois reafirmam a política espanholizadora de expansom e submetimento da Galiza.

Foto: AMI


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.