1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

A primeira manifestaçom nacional contra os desalojos hipotecários chega numha situaçom de emergência social à que a cobiça e práticas abusivas da banca tenhem empurrado. Os suicídios por essa razom tenhem-se espalhado nos últimos meses por diferentes naçons submetidas ao jugo da banca espanhola, criando alarme entre a sociedade.

O principal protesto começará na Praça Roxa de Compostela às 20h00, mas existem convocatórias em muitas outras cidades e vilas galegas: Ourense, Lugo (20h na Praza Maior), Vigo, Cangas do Morraço, Ponte Vedra, Ribeira, Corunha e Ferrol (19h, Praza Amada García).

O governo neoliberal espanhol de Mariano Rajói, que enfrenta um desgaste sem precedentes na história da democracia burguesa espanhola, tentou dar sensaçom de reagir à questom com um decreto sem apenas efeitos práticos. Este evitará o despejo para umha fatia numerariamente insignificante das pessoas afetadas, deixando a prática totalidade das vítimas na situaçom anterior.

É nesse contexto que a plataforma Stop Desalojos de Compostela, motor do protesto de amanhá, fai um apelo à mobilizaçom. O coletivo expujo dia 26 em rolda de imprensa várias razons para amanhá estar nas ruas das diferentes cidades galegas nas que se convoca a manifestaçom:

  • Defesa do Direito à Habitaçom, um direito não só constitucional, senom acima de todo, humano.
  • Consideramos que todas somos vítimas do calote imobiliário e dos bancos que atuárom de má fé, enganando os cidadáns, cientes de que muitas das hipotecas eram impagáveis. As entidades bancárias som as responsáveis, com a complicidade das instituiçons públicas em geral, da atual situaçom que estám sofrendo muitas famílias, da morte e da miséria da gente que fica na rua.
  • Porque o único modo de frear um desalojo hipotecário é com o apoio de todas. Por isso é tam importante que o dia da manifestaçom sejamos quanta mais gente melhor.
  • Porque amanhá podes ser tu, a tua irmá, os teus pais, um vizinho ou qualquer um/ha.
  • Porque isto só se solucionará com a auto-organizaçom e com a solidariedade, e luitando na rua contra o individualismo criado polo sistema.
  • Porque cada desalojo é um assassinato, nom unicamente os que acabam em suicídios. As vítimas encontram-se muitas vezes em autênticas situaçons de morte social, sem casa e sem trabalho, e com dívidas insustentáveis.
  • Porque a única alternativa que deu o Governo foi um Decreto Lei, que nom é nem de longe uma soluçom. É mais bem uma armadilha, polas próprias condiçons que exige às afetadas. O Governo nom está a atender as suas responsabilidades e nom está a tomar as medidas realmente necessárias.

As exigências que as e os convocantes colocam som:

  • Responsabilidades penais, políticas e de gestom no conjunto da banca estatal.
  • Paralisaçom de todos os processos de desalojo hipotecário.
  • Daçom em pagamento com efeito retroactivo.
  • Parquê de aluguer social das habitaçons substraidas pola banca Porque o direito a habitaçom deve estar à margem do comprado.
  • Nom voltaremos a pagar os excessos dos poderosos.

Dados de desalojos hipotecários

Na rolda de imprensa de dia 26, a Stop Desalojos Compostela, que atualmente trabalha em 9 casos, retratou o perfil que eles estám a encontrar com maior frequência: mulher, com filhos menores ao cargo, vítimas em alguns casos de violência de género. A plataforma indica que "sofrem o abandono de serviços sociais e instituiçons, que nom só nom ajudam, senom que som, em muitas ocasions, um obstáculo". Calculam por volta de 9 casos diários na Galiza.

Embora tenhem casos "com quase todas as principais entidades estatais e galegas" destacárom o papel de Santander, BBVA, Popular, NCG, Pastor e La Caixa na tragédia.

Foto do Diário Liberdade - Protesto da Plataforma Stop Desalojos Compostela na sucursal do BBVA em Conjo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.