1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

241012 santi joseGaliza - Galizalivre - Após quatro anos de reclusom em cárceres espanhóis, ontem, Santiago Domínguez e José Borgas fôrom recebidos por várias dúzias num ato de recebimento na central praça do Toural da cidade de Compostela.


Um passeio de bandeiras da pátria conduziu Santi e José à praça em que muitas amizades e solidárias os estavam a esperar portando faixas com diferentes legendas de bem-vinda. Tanto Ceivar coma A Plataforma que voltem a casa ou Siareiras Galegas quigérom expressar a sua alegria aos dous ex-presos mas sem nengumha destas organizaçons se esquecerem das independentistas presas que ainda estám dispersas por diferentes cadeias espanholas, todas elas à espera de julgamento.

Depois disto, escuitou-se a gravaçom dum discurso de parte das presas independentistas galegas de boca de Antom Santos, quem se alegrava pola  liberdade dos dous companheiros e mandava umha mensagem de ánimo e força.

Tanto Santi coma José agradecêrom todas as mostras de apoio recebidas para posteriormente serem agasalhados com sendos loureiros. Para finalizar o ato, coma vem sendo habitual neste atos cantou-se o Hino da Pátria. Um par de horas depois a celebraçom seguiu com umha ceia de convívio em que a alegria foi a nota predominante.

Vídeo de Galiza Contrainfo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.