1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

211012 centroGaliza - Galizalivre - O sábado 20 de outubro umhas companheiras de Héctor Naya, "Koala", achegarom-se desde Vigo á prissom de Estremera (Madrid), à que foi deslocado nesta semana o preso independentista, para facer-lhe chegar um pacote com roupa de abrigo e um livro. Funcionários da prissom de Estremera negarom-se a aceitar o pacote, por ser o destinatário um preso FIES, e engadirom que só o avogado ou familiares direitos poderiam entregar este pacote.


As solidarias fixerom-lhe saber que o preso nom contava com familiares direitos que puideram mover-se até o centro penitenciario, que está situado a 670 quilómetros de Vigo, já que os seus pais falacerom e o seu irmám emigrara fora do Estado, e ainda nom lhe admitirom visitas de amigos. Os carcereiros insistirom em que este "é um preso distinto", "nom podemos fazer nada", e engadirom que volveram de segunda a sexta para falar co subdirector da cadeia.

Ao pé da prissom, desde o aparcadoiro, contactarom com o avogado de Ceivar e com outras solidárias para dar conta do que estava a acontecer, e souberom da arbitrariedade do trato que se lhes estava dando, já que em palavras do próprio avogado: "nom é o habitual, qualquera pode entregar um pacote com roupa, e esta é umha medida de pressom mais".

Diante desta situaçom de impunidade o único que puiderom fazer foi apresentar umha folha de reclamaçom. Volverom entrar na cadeia e solicitárom apresentar umha queixa, mais umha carcereira comentou-lhes que iam demorar bastante, pois tinham que deslocar-se polas folhas. Agardarom máis de quarenta minutos e finalmente apresentarom a queixa, onde recolhiam os impedimentos dos funcionários para entregar um simples pacote com roupa de abrigo.

Para despedir-se a carcereira utilizou o galego, com sutil amabilidade misturada com a indiferéncia de quem cumpre limpamente a sua funçom de torturadora. As nossas companheiras apertarom os dentes e lembrarom isso de que no caminho nos atoparemos...


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.