1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

210912 estudantesGaliza - AGIR - A organizaçom estudantil da esquerda independentista AGIR quer, ante a última vaga repressiva do Estado espanhol, fazer públicas as seguintes consideraçons:


1º As detençons de 5 independentistas o passado fim-de-semana o único que mostram é o caráter para-policial anti-democrático do Estado espanhol. As montagens espetaculares e a manipulaçom mediática nom podem esconder a realidade, que um dos detidos já foi posto em liberdade sem cargos (mas sem qualquer tipo de desculpa pública) e que nom existem provas de qualquer tipo que permitam esta situaçom de excepcionalidade. Carlos, Jurjo, Koala e Diego atopam-se agora mesmo no mais profundo dos sumidoiros do Estado espanhol, longe de qualquer tipo de garantia processal, democrática e humanitária. Estám no lugar que o Estado espanhol reserva para os seus inimigos e onde se arrancam mentiras mediante a manipulaçom e a tortura.

2º Nom acreditamos na justiça do Estado espanhol porque nom podemos dar veracidade algumha a um sistema policial que envia comunicados de imprensa nos quais nom é necessário citar fontes, um sistema policial denunciado polos principais organismos internacionais, que mantém um Tribunal de Excepçom que conculca todo tipo de direitos processuais. Acreditamos na experiência do movimento popular galego infestado de incriminaçons interessadas e acreditamos na trajetória militante dos independentistas seqüestrados. Concretamente, e sem qualquer tipo de distinçom quanto à solidariedade, lembramos publicamente o papel como ativista estudantil de Carlos Calvo Varela, militante comprometido, sincero e aberto do movimento estudantil contra a implementaçom do Processo de Bolonha na Galiza.

3º Ante esta injusta situaçom, queremos mostrar a nossa completa solidariedade com as famílias, amizades e companhei@s dos patriotas seqüestrados; exigindo o estabelecimento de todas as garantias processais assim como solicitar a sua imediata liberdade.

Liberdade Pres@s Politic@s!!!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.