1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

080912 concertoGaliza - Comité de Solidariedade - Xurxo García Vidal, preso político dos GRAPO, declarouse en folga de fame indefinida na prisión de Dueñas-Palencia en solidariedade co preso político vasco Iosu Uribetxeberria.


Recordamos que tamén están en folga de fame solidaria outros presos políticos do colectivo de presos comunistas e antifascistas como o tamén galego Nacho Varela, o vasco Enrike Kuadra ou o madrileño Marcos Martín Ponce, todos eles militantes dos GRAPO.

Como é sabido, Josu Uribetxeberria está gravemente enfermo cun cancro terminal, e en folga de fame indefinida dende hai 11 días para esixir a súa inmediata e incondicional posta en liberdade, tal e como prevén a lexislación vixente para os casos de doenzas graves e incurábeis. Máis de cen presos do MNLV están a participar na protesta. De novo a cerrazón do Estado fascista e o seu delirio represivo é respondido coa loita, a resistencia e a dignidade dos propios presos e presas políticas.

Iosu Uribetxeberria Askatu!!
Presos Políticos Enfermos Liberdade!!
Amnistía Total Presos Políticos!!

COMITÉ DE SOLIDARIEDADE

Por outra parte, para 8 de setembro às 10 da noite está organizado um concerto no Centro Social Ocupado de Palavea, na Corunha, com atuaçom de Saldakoi e Jodidos Bastardos, em solidariedade com as presas e presos políticos galegos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.