1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

280410_policiaGaliza - Galizalivre - O turismo dos pelegrins caracteriza-se por ser escassamente consumista, respeitoso com o meio e relativamente modesto. 


Os milhares de pessoas que cada ano entram a Galiza prescindindo dos carros particulares, e fazendo uso de bici ou de caiado, nom arrastam consigo as moléstias do turismo de luxo, necessitado de grandes instalaçons hoteleiras e infraestruturas de transporte. É por isso mesmo que, até dia de hoje, esse tipo de deslocamentos nom arrastavam consigo nengum dispositivo de segurança especial, como o que acarreia o turismo de congressos, os hotéis de várias estrelas ou os grandes nodos de comunicaçom.

Com isso e contodo, a histéria securitária chega também aos caminhos e as corredoiras. Os delegados de governo de todas as zonas polas que decorre o caminho francês reunírom-se onte na capital da Galiza para demonstrarem o "seu compromisso" com o Jacobeu. Tal compromisso plasma-se no desdobramento de mais de 2000 polícias e guardas civis em todas as áreas -maiormente rurais- polas que passarám os e as caminhantes.

Em plena contradiçom com o plano aprovado, mas mui em consonáncia com a nulidade de pensamento que se pratica nas declaraçons políticas, o delegado espanhol, Antón Louro, manifestou que "a Galiza é umha comunidade segura, com indicadores óptimos". O investimento público em forças repressivas está a ser, porém, continuamente aumentado.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.