1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

14549907687 9124649c30 zGaliza - Diário Liberdade - Na Galiza houvo um claro foco de atençom por volta do Dia da Pátria, em que as reivindicaçons nacionais tomam as ruas da capital. Assim, quatro das oito notícias mais visitadas tenhem a ver com essa data.


Foto do Diário Liberdade (CC 3.0 by/sa/nc) - Mobilizaçons no Dia da Pátria

Revisamos a seguir a listagem dessas oito notícias mais visitadas (entre as quais está, adicionalmente, o artigo com galeria fotográfica sobre as concentraçons de passado dia 6 de dezembro, que nom incluimos por ter já entrado entre as dez mais visitadas no total do portal)

8º. Manifestaçons polo Dia da Pátria Galega juntam milhares em Compostela

O Diário Liberdade acompanhou os atos do Dia da Pátria ao vivo. Como resultado, várias galerias fotográficas, vídeos, inquéritos com a opiniom das leitoras e leitores e umha completa reportagem sobre as jornadas de 24 e 25 de julho.

7º. Manifesto de Nós-UP perante o Dia da Pátria Galega

O manifesto que aquela força política emitiu nas vésperas do dia 25 de julho colocou-se entre as matérias mais vistas, identificando "a carência de soberania a que a Galiza é submetida" como causa de muitos dos problemas da classe trabalhadora do país e rejeitando "o fetichismo unitarista da pseudoesquerda espanhola".

6º. Amizades da ativista libertária galega morta em Portugal rejeitam versom oficial de suicídio

Marisol apareceu em Aveiro espida e queimada, mas a investigaçom foi fechada em menos de umha semana com o suicídio como única hipótese. Amizades da libertária rejeitárom de partida essa versom.

5º. Ceivar publica crónica da VII Cadeia Humana

Mais um texto relacionado com o Dia da Pátria e a iniciativa promovida polo coletivo anti-repressivo Ceivar, quem publicou originalmente a crónica, incluíndo ainda informaçons sobre a promoçom da iniciativa, a presença do coletivo no lipdub independentista e o ato político final.

4º. Podemos, think tank espanhol

A análise do independentista Miguel Cuba para o partido Primeira Linha sobre o fenómeno mediático - político espanhol analisou a natureza de Podemos e do seu líder Pablo Iglesias; a sua alegada "pluralidade ideológica", ou oportunismo, segundo o ponto de vista; as implicaçons nacionais daquele projeto centralista e as liçons que se podem tirar.

3º. Causa Galiza chama a boicotar a Volta a Espanha

A iniciativa difundida por Causa Galiza tivo um máximo nível de interesse para a audiência do Diário Liberdade. Causa Galiza chamou o povo galego e agentes com consciência nacional a impulsionar umha dinámica de boicote a La Vuelta a España na Galiza.

2º. Stop Despejos Corunha denúncia assédio do Banco Santander a umha mulher em Cambre

A plataforma corunhesa explicava a brutalidade dos despejos e as táticas alegadamente usadas polo banco dirigido polo falecido múlti-milionário Emilio Botín (agora pola sua filha). Stop Despejos Corunha protagonizou algumhas das mais heróicas resistências que aconteceram na Galiza em 2014.

1º. Briga e Isca! avaliam a mobilizaçom juvenil unitária de 24 de Julho

A bem sucedida manifestaçom unitária da mocidade independentista trouxo avaliaçons positivas e parabéns por um incontestável sucesso participativo. Nessa linha apontaram as organizaçons Briga e Isca!, quem com as suas avaliaçons estimulárom o interesse dos leitores e leitoras do portal.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.