1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

060316 gzfemGaliza - Diário Liberdade - Com motivo do Dia Internacional da Mulher Trabalhadora (8 de março), este domingo registou-se a tradicional manifestaçom feminista na capital galega.


Várias centenas de mulheres respondêrom à convocatória de numeroso coletivos feministas galegos para marchar no percurso habitual, entre a estaçom dos comboios e a praça da Quintá. Reivindicaçom contra o feminicídio e a precariedade laboral dominárom as palavras de ordem, junto à reclamaçom de direito ao aborto livre, seguro e gratuito.

A convocatória unitária correspondeu à Plataforma Feminista Galega, que lembrou as mais de 15 mulheres assassinadas na Galiza em 2015, umha violência que continuou no atual ano.

A discriminaçom laboral, os índices de precariedade e outras formas exploraçom sempre mais intensas no caso da mulher, estivérom também presentes na jornada reivindicativa, com participaçom nom apenas de organizaçom de mulheres, mas sindicatos e outros coletivos sociais e políticos comprometidos com a causa feminista.

Na praça da Quintá, atuou o grupo 'Havê-las Hai-nas' e lêrom-se poemas reivindicativos.

Foto: GzContrainfo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.