1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

300410_rfgGaliza - Nomepisesofreghao - Feminifestaaaaa!!! Este sábado, 1º de maio, ás 22:00h. festa na Nena Pepita para presentar a campaña da Rede Feminsta GZ: "A Igreja contra as mulheres, as mulheres contra a igreja", ademais, nuha data tan sinalada, despediremos a 2ª visita deste ano das Generatech.


Haberá sorteo dun Kit Activista Feminista (para o que temos rifas as Nomepises e na Nena Pepita) presentaremos produccións do traballado en Xeneratech GZ, producións tamén das accións da Rede durante este ano, xogos, licor café, VJs...

Non podes faltar!!

Aquí deixamos o manifesto e o cartaz da Festa, difundide e asistide!!!

A IGREJA CONTRA AS MULHERES, AS MULHERES CONTRA A IGREJA
A Igreja como instituiçom que é um instrumento fundamental de submetimento feminino empregando para este fim as chaves simbólicas das que o patriarcado se serve como estrategia de domínio.
Na sexualidade:
A doutrina sexual do catolicismo caracteriza-se por cingir a sexualidade ao mero acompanhamento da actividade reprodutiva, considerando toda actividade sexual fora do matrimónio como pecaminosa. Assim nem a masturbaçom, nem o lesbianismo, homossexualidade e bissexualidade, nem a prática heterossexual fora da relaçom matrimonial, por destacar algumhas das práticas sexuais mais comuns, som consideradas correctas para a moral católica.
Na família:
Consolidárom o contrato matrimonial convertendo a mulher na "ama de casa" que esta obrigada a manter a unidade familiar, assim todas as mulheres seremos filhas-maes-esposas-coidadoras, situaçom onde a opressom e exploraçom patriarcal se confunde com o amor e com o afecto.
O matrimónio heterossexual e indivisível cuja finalidade principal é a de trazer filhas e filhos a este mundo. A fidelidade e exclusividade sexual converte-se em umha outra obriga, mais férrea para as mulheres que para homens.
No ensino:
O machismo é umha matéria mais do curriculum educativo, mas sabe ocultar-se mui bem nos desenhos e enunciados sexistas dos livros de texto, nas liçons dessa história sem mulheres, nos contos de heróis machos e de princesas débeis... porém é na matéria de Religiom Católica onde o machismo tem o seu pilar.
Na vida laboral:

A Igreja olha como ataque frontal à religiom e à moralidade que a mulher entre no trabalho remunerado, há que reclui-la no lar para realizar tarefas próprias do seu sexo, as "suas labores". Consolida a visom de mulher-esposa, mulher-mae ou mulher-irmá de...umha figura sempre dominada por um varom.

Todos os valores inculcados pola religiom: submissom, passividade, aceitaçom das ordens, etc, etc, suponhem umha impagável formaçom como mau de obra barata e submissa.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.