1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

230424367 5f7b6b13e9 zGaliza - Diário Liberdade - A primeira das atividades programadas decorrerá a dia 10 de abril no Franco, com a presença de Aurora Bermúdez Nava (professora e escritora) na escola Jesús Álvarez Valdés de Llóngara.


Foto de Rafa Fernández (CC by-nc-sa/2.0) - Pessoas passeiam no porto de Tápia de Casarego.

A Fundaçom Parque Histório do Návia vai abordar diferentes atividades que usarám como língua veicular o galego-português, na variante falada no Eu-Návia. Será na normativa que mais patente deixa a atual administraçom daquela comarca polo Principado das Astúrias, mas mesmo assim é um importante apoio para um idioma que nom tem qualquer proteçom legal nas áreas mais orientais da Galiza, fora da administraçom da Comunidade Autónoma.

As atividades da Fundaçom desenvolver-se-ám a partir de 10 de abril e até final do ano, dirigidas ao público em geral e ao alunado de galego-português no Eu-Návia. O programa abrange o território das nove Cámaras Municipais que fazem parte da Fundaçom Parque Histórico do Návia, nomeadamente: Boal, Coanha, Eilao, O Franco, Grandas, Návia, Pezós, Tápia de Casarego e Vilalhom. Cobrem quase a metade da superfície da comarca, ficando fora municípios com forte peso populacional, como a Veiga ou Castro Pol.

Haverá, portanto, palestras ministradas nos centros educativos do Eu-Návia, em que participarám falantes de galego-português provenientes das redondezas de cada centro. Serám quinze sessons cujo público alvo é o alunado que já atualmente estuda o idioma.

Um segundo bloco vai atingir o público geral, com nove palestras inseridas na programaçom cultural das cámaras municipais eu-naviegas, que abordarám questons generalistas.

Idêntico número terám as sessons destinadas à exposiçom de obras editadas por escritores e artistas locais em galego-português, que poderám ser vistas nos centros culturais municipais, como por exemplo na Biblioteca das Figueiras - que aliás recentemente convocou um concurso poético.

Com informaçons de Fala Viva.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.