1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

260315 carlos garridoGaliza - Diário Liberdade - O professor Carlos Garrido, presidente da Comissom Lingüística da AGAL, protagoniza hoje umha palestra na Escola Oficial de Idiomas de Ferrol, a partir das 19 horas.


"Os léxicos da Galiza, de Portugal e do Brasil: o comum e o legitimamente diferente" é o título da palestra, que começa nesta quinta-feira 26 de março, às 19 horas na sala de atos da Escola Oficial de Idiomas de Ferrol.

O ato aborda o que de comum e genuíno tem o léxico galego em relaçom ao das outras variedades da nossa língua, levando em conta a pressom histórica e atual realizada pola língua do poder, o espanhol.

O vocabulário como mais um ámbito de regeneraçom lingüística, com perspetiva reintegracionista, é o tema protagonista da conferência, de entrada livre e que irá seguida de um debate público.

Carlos Garrido é um dos maiores especialistas em lexicografia na Galiza atual, autor de numerosos trabalhos sobre o assunto, como o Manual de Galego Científico, os Aspectos Teóricos e Práticos da Traduçom Científico-Técnica ou o Dicionário Terminológico Quadrilíngue de Zoologia dos Invertebrados, entre outros. Também presidiu a Comissom que elaborou o 'Modelo Lexical Galego', proposta reintegracionista para a padronizaçom do léxico galego.

Podes reler aqui a entrevista que o Diário Liberdade fijo a Carlos Garrido em 2010


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.