1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

EDUGaliza - Sermos - O Ministério de Educaçom reconhece que no ensino superior em Galiza reduzirom-se 106 PDI (docentes e investigadores) no curso 2013/2014. No conjunto do Estado forom 1.281. Mentres, nas universidades privadas o quadro de pessoal de PDI aumentou em mais de mil


Um total de 106 docentes e investigadores (PDI) perderom o seu posto nas universidades galegos no curso 2013/14, umha cifra que se eleva a 1.281 no conjunto do Estado espanhol. Assim o reconhece o próprio Ministério de Educaçom na sua estatística de pessoal, onde di que no curso passado também se perderom 1.250 trabalhadores de administraçom e serviços (PAS) nas universidades públicas do Estado espanhol. Paralelamente, e nesse mesmo período, as universidades privadas virom aumentar em 1.020 docentes e investigadores o seu quadro de pessoal e em 480 pessoas o PAS. A pública perde trabalhadores e investigadores mentres a privada vai aumentando-os.

Se tomamos de media a duraçom do curso universitário em nove meses (uns 270 dias naturais, nom só letivos), e que os PDI se reducirom em 106, a media dá a perda dum docente e investigador cada dous dias e meio.

Galiza foi o quinto território do Estado onde baixou mais o número de PDI (106 menos), só por detrás de Madrid. Catalunya, Andalucía e Valencia; e por diante de Euskadi, Nafarroa ou Canarias. E houvo seis territórios onde mesmo aumentou o plantel de docentes e investigadores, como foi o caso de Atagón, Balears ou Extremadura, entre outros.

Um dado destacável é que no número total de PDI das universidades públicos no Estado espanhol a cifra de homes reduziu-se no mencionado curso em 1.373 mentras que o de mulheres aumentava em 98.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.