1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

b 450 0 16777215 00 archivos Administradores diego 2013 05 190513 vamos viver na galiza em galegoGaliza - Diário Liberdade - Para o coletivo nom resulta paradoxal a necessidade de ter que defender o galego no país em que essa língua é a natural.


Reproduzimos a seguir o comunicado da organizaçom luguesa:

"O dia 8 de fevereiro sairemos mais umha vez em manifestaçom em Compostela na defesa do galego; “POLAS FILHAS DOS NOSSOS FILHOS”.

Resulta polo menos paradoxal ter que sair à rua na defesa do nosso idioma na nossa Terra.
Nom se pode consentir que o governo galego, o PP porque é quem governa agora, mas também o PSOE polos concelhos onde governa, nom tenham umha postura firme e a favor da língua galega.
É inaceitável que a RAG (Real Academia Galega), que deveria ser a máxima valedora da nossa língua, seja tam excessivamente prudente, por usar palavras amáveis, e admitir com derrotismo o final dramático, segundo palavras do seu Presidente, e irremediável do nosso idioma.

É umha burla que a Fundación Camilo José Cela, resgatada com fundos públicos da sua má administraçom, convoque um concurso literário para obras em espanhol.

É injusto e colonizador o Decreto polo que se reduce ou elimina o tempo de ensino em galego nas nossas aulas.

Curiosa coincidência com aquele outro 8 F do 2009, no que a organizaçom galegófoba Galicia Bilingüe convocou umha manifestaçom em Compostela em defesa do espanhol co apoio do PP, UPD e Falange Española. Depois daquela manifestaçom a justiça espanhola desatou umha caça de bruxas contra cidadaos e cidadás da Galiza por contramanifestar-se. O ano passado depois de vários adiamentos, celebrou-se o juízo político contra 12 pessoas para as que se pediam 45 anos e mais as penas económicas. A sentença reduziu essa petiçom a 11 anos para 6 pessoas, pena totalmente injusta e desproporcionada, por defenderem o uso do galego na Galiza. Diante disto só nos fica berrar “DEFENDER A LÍNGUA NOM É DELITO!!”.

O nosso país, Galiza, está afeito a sofrer agressons, na sua soberania, na sua economia, na sua industria, na sua pesca, na sua gadaria, nas suas aldeas e paróquias, no seu jeito de viver e de sentir, na sua cultura, no seu idioma.

Temos duas opçons, ou ficamos sentadas esperando a nossa fim como povo ou nos erguemos e colhemos o testemunho de todas as geraçons anteriores que luitarom para deixar-nos esta herdança que nom podemos nem devemos estragar; é a nossa obriga deixa-la e milhora-la às nossas filhas e aos seus filhos."


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.