1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

250px-Sign bilingual gijon-xixonGaliza - GC - É galego e asturiano. Damiám Barreiro Maceiras, jornalista da Estrada, de mae asturiana e pai galego, acaba de ganhar o Prémio Máximo Fuertes Azevedo de ensaio pola obra "Caleya Sésamu: el papel de la televisión na tresmisión interxeneracional da llingua", que apresentou sob o pseudónimo Son Goku.


E nom é único que ganha. Em 2013 fíxose com o Prémio de Ensaio Fierro Botas, convocado pola CM de Xixón, com a obra "L'espeyu onde miranos: televisiones de proximidá n'Europa Occidental y procesos de recuperación identitaria".
 
No caso do premio Máximo Fuertes Azevedo, o júri destacou "a solidez documental e a boa estruturaçom de umha obra que analisa as possibilidades da animaçom infantil como instrumento favorecedor das línguas minoritárias, avançando propostas concretas no ámbito da normalizaçom social da língua asturiana".
 
A este prémio, que convoca a Conselharia de Educaçom, Cultura e Desporto do Principado de Astúrias e que está dotado com 3.000 euros, podiam apresentar-se obras de tema, género e estrutura livre que reunissem as características do género ensaístico entendido na sua amplitude.
 
Damiám Barreiro trabalhou no desaparecido semanário Les Noticies e colaborou com outros meios de comunicaçom asturianos, como a Televisom Local de Xixón, o jornal Diagonal Asturies ou o diário La Nueva España, na secçom Escolinos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.