1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

perilhooleiroGaliza - Nós-UP - NÓS-UP fai-se eco das reivindicaçons das mais e pais da escola de primária Valle-Inclán de Perilho, que reclamam a construçom já de umhas instalaçons dignas para o comedor escolar.


Foto de José Luís Cernadas Iglesias - CC BY 2.0 - Perilho, na comarca da Corunha.

Atualmente este serviço funciona numha dependência pré-fabricada que foi levantada com o esforço dos próprios mais e pais há já dez anos, e que na atualidade nom tem espaço para atender a um tempo às 225 crianças utentes do comedor (estas som atendidas em três quendas, e por cima há 29 solicitudes para o serviço que ficarom em lista de espera) e a antigüidade de construçom, que foi levada a termo com a perspetiva de que o seu uso seria temporário, fai que apareçam deficiências, tais como filtraçons de água.

Havendo um terreno cedido pola Cámara Municipal (por se a parcela sobre a que se ergue o centro de ensino nom for suficiente) e havendo inclusive umha alternativa posta sobre a mesa pola AMPA, que passaria por aproveitar o pátio coberto, acrescentando-lhe paredes e acondicionando-o, nom deveria demorar a Conselharia de Educaçom em pôr soluçom a umha situaçom que apenas se pode qualificar de inadmissível, por grave e por desnecessária. Mais umha vez, o dispéndio e a alegria com a que se presenteiam cartos públicos a centros privados, contrasta com o abandono e a desídia quando se trata de melhorar as instalaçons dos centros públicos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.