1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

parquenaviavozesGaliza - Diário Liberdade - Literatura, jornalismo, audivisual, música e mais, exclusivamente em galego e focados nessa comarca.


A Fundaçom Parque Histórico do Návia habilitou um espaço no seu website chamado 'Vozes que falam' em que o Escritório Cultural e Lingüística da Fundaçom possibilita o acesso a material audiovisual, notícias, cantígas, reportagens e, em geral, textos de autoras e autores na variante do galego-português na comarca Eu-Naviega, onde a situaçom do idioma é especialmente precária como conseqüência da absoluta desproteçom das autoridades da comunidade autónoma asturiana (que administram o dito território) combinada com a pressom do espanhol.

Embora os recursos escritos usam a ortografia proposta pola Academia de la Llingua Asturiana, desconsiderando qualquer critério filológico, histórico ou mesmo de pura prática, o site converte-se numha ferramenta importante numha comarca da Galiza onde a situaçom do idioma é especialmente complexa e onde nom há apenas acesso a qualquer recurso em galego-português.

O espaço 'Vozes que falam', de acesso livre, tenciona achegar de um jeito novo o galego à sociedade eu-naviega, e constitui umha iniciativa pioneira na comarca.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.