1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

160614 semente vigoGaliza - Semente Vigo - O bairro de Teis albergará a primeira escolinha Semente na cidade após o sucesso do centro compostelano.


 

A Associaçom Pró-Escola Semente Vigo está a trabalhar arreu para a cidade de Vigo contar no vindouro curso com a primeira escola de imersom em galego de base popular. Acha-se na rua Doutor Corbal, 102, no bairro de Teis e a faixa de idades alvo é de 2 a 6 anos.

As Escolas de Ensino Galego Semente som um espaço de uma pedagogia transformadora ao serviço dos interesses populares baseada nos seguintes princípios: coeducaçom, laicidade, assemblearismo, interaçom com a natureza, respeito pola autoregulaçom da criança, integraçom no contexto do seu bairro e da cidade.

A Semente Vigo sustenta-se por meio de trabalho militante e por cotas de sócias e sócios que, mesmo sem precisarem dos serviços de umha escola, acreditam na necessidade de possuirem um ensino em galego.

Por isso, a Semente inicia a campanha 10.000 € para a Semente Vigo, quantidade estimada para financiar a reforma do local e poder começar o curso com garantias. As doaçons podem fazer-se na conta com o IBAN 3330700045166112303927.

Aliás, pode-se colaborar associando-se na web www.sementevigo.com ou participando na associaçom Pró-Semente.

Mais informaçom:

www.facebook.com/semente.vigo

www.sementevigo.com

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.