1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

100414 lagoaGaliza - NÓS-UP - A Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular em Compostela quer fazer público o seu apoio à professora Isabel Rei, publicamente insultada e denunciada polo coletivo ultra-espanhol Galicia Bilingüe, num ofensivo escrito assinado pola sua representante legal, Gloria Lago.


Os insultos e denúncias do conhecido coletivo ultra respondem nada menos que à publicaçom de um folheto impresso por parte do Conservatório onde Isabel Rei leciona, na nossa cidade, redigidos na ortografia patrimonial galega.

Com sanha e sectarismo inusitados, Galicia Bilingüe critica a promoçom de atividades musicais na nossa língua e com a nossa ortografia, reclamando, em espanhol que "se respete o galego normativo da RAG".

Para além do despropósito de aparecer agora Galicia Bilingüe como defensora, num escrito redigido em espanhol, do "galego normativo", NÓS-Unidade Popular alerta contra a intençom desse coletivo extremista de iniciar umha caça às bruxas contra quem defende, com total legitimidade e coerência, a inserçom do nosso idioma no seu ámbito cultural próprio: o galego-luso-brasileiro.

Concretamente, a trabalhadora do ensino público galego apontada e denunciada polos ultras pró-espanhol no escrito que referimos, Isabel Rei, é vítima de umha agressom que pretende pôr em risco as suas liberdades fundamentais através de umha perseguiçom ideológica e delaçom dirigida por umha outra docente, a ultra Gloria Lago, conhecida polo seu visceral ódio contra o nosso país e a nossa língua.

A esquerda independentista galega manifesta o seu total apoio à trabalhadora Isabel Rei e apela ao tecido social galego para se manter alerta perante qualquer eventual repressom laboral derivada do paranoico e supremacista projeto nacional espanhol imposto a ferro e fogo na Galiza.

Compostela, Galiza, 9 de abril de 2014

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.