1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

universidadecorunhaGaliza - Sermos Galiza - O reitor da UDC di que "están contra as cordas" por culpa das políticas impostas polo Goberno e considera "razoábeis" as protestas do alumnado contra os recortes no sistema de axudas.


Arredor de 400 alumn@s da Universidade da Coruña terán que devolver -se poden- as becas recibidas por non teren superado a metade dos créditos, segundo desvelou o reitor da UDC, Xosé Luís Armesto, nunha entrevista coa axencia Europa Press, na que tamén se amosou partidario da dimisión do ministro do ramo, José Antonio Wert.

Armesto indica que "vai ser un problema para @s que teñan que devolver o diñeiro por culpa das políticas regresivas do Goberno", contra as que dixo entender as mobilizacións estudantís. Así mesmo, recoñeceu as importantes diferencias coa Xunta de Galiza respecto ao financiamento ou a Lei de Universidades, "que pouco achega". "Sen financiamento é difícil ter universidades líderes a nivel mundial", explicou. "Estamos contra as cordas polos recortes, xa case non temos marxe de actuación", engadiu o reitor coruñés.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.