1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

anossalinguanomundoGaliza - AGAL - A associaçom solicita o apoio da entidade académica a favor da ILP Paz-Andrade.


O Conselho da Associaçom Galega da Língua (AGAL) quer parabenizar o novo presidente da Real Academia Galega, Xesús Alonso Montero, pessoa de quem quer salientar o seu reconhecido prestígio na cultura galega e o seu compromisso e ativismo culturais para a difusom da literatura galega.

Mais umha vez, a AGAL mostra-se disposta ao diálogo e a abrir vias de entendimento com a centenária instituiçom. Um exemplo está na iniciativa legislativa popular Valentim Paz-Andrade. Esta ILP, que logrou mais de 17.000 assinaturas, procura uma série de medidas que facilitem o acesso dos galegos e galegas ao universo de língua portuguesa e um maior relacionamento com a Lusofonia.

Entre as propostas do articulado aparecem a progressiva incorporaçom do português no ensino, o fomento da participaçom das instituições e empresas galegas nos foros económicos, culturais e desportivos lusófonos, a receçom aberta das televisões e rádios portuguesas e o reconhecimento desta competência lingüística para o acesso à funçom pública.

Precisamente, esta ILP arrancou no ano 2012, ano em que a RAG dediciu dedidar o Dia das Letras a Paz-Andrade. Para AGAL, foi «umha magnífica decisom», e lembra que o empresário e ensaista foi vice-presidente da Comissão Galega do Acordo Ortográfico da Língua Portuguesa, que possibilitou a participaçom da Galiza nas reuniões para o acordo ortográfico da língua portuguesa que decorreram no Rio de Janeiro (1986) e Lisboa (1990).

Por esta razom, o presidente da AGAL, Miguel Penas, solicita ao novo presidente da RAG, Alonso Montero, que umha das primeiras decisões que adopte à frente da instituiçom seja um apoio explícito a esta iniciativa.

Foto: AGAL - Mapa elaborado pola AGAL em que se recolhem dados de todos os países e territórios galegófonos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.