1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

agirGaliza - Agir - 1º - A universidade pública galega vive, nas suas diversas expressons, umha profuna crise económica e política da que som sintomas importantes a profunda conflituosidade que alcançam todos os estamentos, assim como as grandes dificuldades  que tem a instituiçom para cumprir os seus compromissos, tanto laborias como académicos e sociais.


Isto é resultado da estrategia de demantelamento que o governo neoliberal do Partido Popular aplica contra a Universidade Pública, e que já aniquilou a autonomia universitária; assim como as posturas timoratas  do conjunto do "establishment" universitário.

2º- Perante isto o estudantado organizado em assembleias abertas nos distintos campus da USC decidiu organizar umhas jornadas de luitas para os dias 18 e 19 desde mês de dezembro. Estas jornadas começárom com um encerro na Reitoria da universidade compostelana, da qual participárom desde o primeiro momento militantes da nossa organizaçom, para rematar com umha mobilizaçom ante as portas do Claustro Universitário a celebrar o dia 19 na Faculdade de Medicina, à qual se somarom nesse momento outras organizaçons  estudantis. Esta mobilizaçom ocupou o próprio espaço onde se celebrava a reuniom deste organismo, impedindo a celebraçom do mesmo por considerá-lo um ámbito  de decisom baleiro de conteúdo, e onde se ia cenificar um paripé que nom solventaria os graves problemas que se enfrenta o ensino público.

3º- O estudantado, junto com outros coletivos da USC em luita -PAS e investigadores em precário, fundamentalmente-, viu-se obrigado a impedir a celebraçom do Claustro nom para mudar um reitor por outro, senom para exigir umha mudança radical no modelo de universidade e na relaçom desta com a sociedade na que se enquadra. É necessário umha verdadeira reforma universitária, que ponha o ensino superior ao serviço do povo e onde o conceito "sociedade" se deixe de referir ao patronato para passar a ser sinónimo da populaçom desempregada, da juventude sem expetativas laborais ou dos milhares de familiares incapazes da pagar umhas taxas académicas, ou seja, o conjunto do povo trabalhador galego.

4º- Violência é impedir ao povo trabalhador aceder ao ensino superior ou celebrar reunions de organismos supostamente democráticos em salas encerradas com segurança privada. Abrir o Claustro ao estudantado é democracia. A militancia de AGIR seguirá luitando por isto, acompanhada seguramente de outros centos de ativistas, independentemente de quem componha a equipa de governo que tente aforcar-nos.

Foto: Agir


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.