1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

DSC 0052Galiza - Diário Liberdade - Acampamento ETSAC avança a sua intençom de protagonizar ocupaçons todo mês.


Da plataforma convocante classificárom a convocatória de "todo um êxito", cifrando em 70 o número de assistentes atingido.

As atividades, que começárom na tarde do dia 20, incluírom projeçons de filmes e debates, que se prolongárom até às 5h00 da madrugada do dia 21. Às 8h00 foi desconvocado o encerro, momento no qual ainda havia presentes 46 pessoas.

O ensino público, os cortes, a participaçom estudantil e outros temas fôrom debatidos

As pessoas participantes confluírom no rechaço unánime das políticas de cortes em educaçom e a atitude displicente do conjunto do Ministério da Educaçom espanhol. No debate realizado durante a ocupaçom das instalaçons, tratárom-se temas como a administraçom económica das distintas universidades e as suas diferentes necessidades, a incorporaçom ao mercado laboral dos egressados, o recente incremento no IVA cultural e do material escolar, a necessidade de fazer fincapé na pesquisa...

Também se debateu a necessidade de umha maior participaçom do estudantado universitário na toma de decisons. Nesse sentido, as e os encerrados no edifício da ETSAC estudárom a possibilidade de porpor o estabelecimento de referendos vinculantes na totalidade da comunidade universitária na hora de tomar decisons importantes que afeitarem o seu funcionamento.

DSC 0051O debate para a redaçom de um manifesto iniciou-se às 22h00 e prolongouse até a 1h00 da madrugada. Após 3 horas de intenso debate redigírom-se vários pontos que serám revisados por parte dos participantes durante todo o mês, através das redes sociais, até a sua eventual aprovaçom na ocupaçom seguinte.

Novas ocupaçons

O Acampamento ETSAC diz continuar firme na sua intençom de realizar encerros mensais enquanto continuem as políticas de cortes indiscriminados e "até que as nossas reivindicaçons sejam correspondidas". A Acampada ETSAC está dentro da plataforma UDC em Luita.

Fotos: Acampamento ETSAC


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.