1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

260311 carlos garrido manual cientifico 2Galiza - PGL - Às 20h na sala 3 da Faculdade de Farmácia da USC, no Cámpus Vida.


No próximo dia 7 de novembro, quarta-feira, Carlos Garrido, professor de traduçom técnico-científica na Universidade de Vigo e presidente da Comissom Lingüística da AGAL, apresentará  a segunda ediçom do Manual de Galego Científico e explicará os fundamentos da coordenaçom com o luso-brasileiro para a habilitaçom em galego do léxico e da morfossintaxe próprios das línguas de especialidade técnico-científicas.

A segunda ediçom do Manual de Galego Científico, de Carlos Garrido e Carles Riera, publicada em 2011 polaATRAVÉS|EDITORA, constitui umha obra de referência entre os estudos das línguas de especialidade e um guia completo para utilizar de forma correta e eficaz o galego-português nos ámbitos de especializaçom, tratando de forma sistemática os aspetos ortográficos, prosódicos, morfológicos e semánticos dos termos, bem como as linhas-mestras da morfossintaxe caraterística dos textos técnico-científicos.

A apresentaçom deste valioso trabalho será às 20h na sala 3 da Faculdade de Farmácia da Universidade de Santiago de Compostela (Campus Vida). O ato está organizado pola Liga Estudantil Galega.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.