1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

281012 ensipriGaliza - Galizalivre - Levamos anos a presenciar os protestos do estudantado alertando sobre as medidas privatizadoras na universidade.


Técnicas subtis como subir os preços das taxas, eliminar vagas tanto nas carreiras como nos mestrados, dificultar e diminuir as bolsas, a entrada de empresas privadas na universidade, produzem que cada vez menos mocidade poda permitir-se a entrada na universidade.
O decreto 79/2010, decreto de plurilinguísmo, é o mesmo ataque dirigido ao ensino. Este decreto favorece de forma mui subtil a privatizaçom do ensino favorecendo as privadas tanto economicamente como a nível de prestígio.

As escolas que alcançam esta denominaçom conseguem um financiamento extra. Assim, as escolas privadas estám a ganhar mais dinheiro do que as públicas. Das 1129 escolas públicas que existem no nosso país, 79 som denominadas plurilíngues, frente a 73 de 279 privadas. Esta diferença numérica tam significativa traz umha segregaçom do alunado entre escolas que tenhem mais ou menos prestigío segundo tenham essa denominaçom ou nom. Isto favorece a rivalidade tanto entre as escolas públicas como, sobre todo, entre as públicas e as privadas, favorecendo as privadas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.